All pastes #2046910 Raw Edit

jafrill

public text v1 · immutable
#2046910 ·published 2011-04-15 18:16 UTC
rendered paste body
* KampungChat sets mode: +o ki
* eMy (Mibbit@If.I.cOuLd.CaTcH.tHe.RaInBoW.I.aM.tHe.HaPpIeSt.PeRsOn) has joined #meeting
* KampungChat sets mode: +o eMy
<07Putera_Racer> ok
<07Putera_Racer> aku setuju eMy nye aop del
<07Putera_Racer> del je
<@ki> sama la
<@ki> aku sokong je
<@eMy> erkk
<@ki> eh
<@ki> ada plak 
<@ki> zz
<07Putera_Racer> adoi
<07Putera_Racer> kantoi ler
<07Putera_Racer> demmit
<@eMy> @@
<@eMy> yela
<@eMy> del la
<@ki> ape kata MaZRoL
<@ki> diam plak
<@ki> tadi bkn men
<07Putera_Racer> tu la tu
<07Putera_Racer> die yang bukak citer
<@ki> isk isk
<07Putera_Racer> depan2 jadik pemalu lak
<07Putera_Racer> kang mule la die dckan tenet die
<07Putera_Racer> kekonon ping timeout
<07Putera_Racer> dem
<@ki> haha
<@ki> dah biasa dah skill tuh
<@ki> mananya
<@ki> 8.30 dah ni
<07Putera_Racer> lek
<07Putera_Racer> jam aku baru 8:21
<@ki> uih
<@ki> on9 kat dataran ni
<@ki> dah 8.30
<07Putera_Racer> dataran ?
<07Putera_Racer> aku online kat daratan
<07Putera_Racer> baru 8:21
<@ki> erkk
<@ki> zzz
<07Putera_Racer> abeh je meeting
<07Putera_Racer> aku nak gi karoke
<07Putera_Racer> hoho
<07Putera_Racer> ntah jadik ke tak la malam nih
<@ki> wei ada job x
<07Putera_Racer> ade
<07Putera_Racer> blowjob
<@ki> nak blik KL ni
<07Putera_Racer> takpun handjob
<07Putera_Racer> pilih la
<@ki> fakeyu
<07Putera_Racer> ade
<07Putera_Racer> kang aku citer
<@ki> keje berat ke ringan?
<07Putera_Racer> ikot ko la
<07Putera_Racer> nak ringan2 bole
<07Putera_Racer> wakaka
<@ki> omaigod
<07Putera_Racer> asal ko sanggup sudah
<07Putera_Racer> wakakaka
<07Putera_Racer> nanti aku tanye abgringan2
<07Putera_Racer> kot die nak pekeje ke
<07Putera_Racer> aku bgtau ko
<07Putera_Racer> hahahahahaha
<07Putera_Racer> arituh aku bawak apis masuk tempat aku
<07Putera_Racer> tapi kejap je
<07Putera_Racer> pastu demam la
<07Putera_Racer> sakit kaki la
<07Putera_Racer> dem la
<07Putera_Racer> tolong membe camni lak jadiknye
<07Putera_Racer> aku takut da nak bawak masuk orang tempat aku
<07Putera_Racer> kang orang cop aku ni ape plak
<@ki> sapa
<@ki> apis ke
<07Putera_Racer> aa
<@ki> dia dah benti?
<07Putera_Racer> awek die dok msg2 aku
<07Putera_Racer> tanye apis datang ke tak
<07Putera_Racer> tak kesah la kaki die sakit ke hape
<07Putera_Racer> atleast datang la jap
<07Putera_Racer> tunjuk muke
<07Putera_Racer> ni tak
<07Putera_Racer> duk uma je
<07Putera_Racer> aku siap tepon die pepagi bute
<07Putera_Racer> tak dapat
<07Putera_Racer> last2 aku tepon adik die
<07Putera_Racer> die da bangun
<07Putera_Racer> aku tunggu kat bawah uma die
<07Putera_Racer> tetibe adik die kol aku
<07Putera_Racer> die kate apis tido lik
<07Putera_Racer> bebulu je aku
<07Putera_Racer> aku punye la nak jage die nye keje
<@ki> haha
<07Putera_Racer> last2 diri sendiri decide camtu
<07Putera_Racer> pepandai ko la nak idop
<@ki> wei
<@ki> aku nak cari job untk 2bln je
<@ki> bleh ke
<07Putera_Racer> hurm
<07Putera_Racer> kang aku citer la
<07Putera_Racer> bile ko balik sini ?
<@ki> kk
<@ki> ahad atau isnin ni
<07Putera_Racer> zz
<07Putera_Racer> kalo balik esok
<@ki> klu x tadi aku dah balik
<07Putera_Racer> untung2 dapat aku banje ramai2
<@ki> demam
<07Putera_Racer> wahaha
<@ki> xlarat plak
<07Putera_Racer> esok nak open table kat bangi
<07Putera_Racer> lai2
<@ki> xpe la..
<@ki> ko tapau je la untukahad
<@ki> haha
<07Putera_Racer> kalo takpe
<07Putera_Racer> ko ler kene open table tuk aku
<07Putera_Racer> kat simpang 3
<@ki> zzz
<07Putera_Racer> MaZRoL stenby je tu
<07Putera_Racer> ahah
<MaZRoL> @@
<@ki> malas la
<07Putera_Racer> ko tgk
<07Putera_Racer> kan aku da cakap
<@ki> makan 3orang xsampai 20inggit
<@ki> murah gile
<07Putera_Racer> jom
<07Putera_Racer> mekdi
<@ki> hahaha
<07Putera_Racer> pandan indah sudah
<@ki> mekdi?
<07Putera_Racer> es
<07Putera_Racer> aah
<@ki> mana kenyang
<07Putera_Racer> kasi sampai kenyang la
<@ki> dari mekdi bek kepsi
<07Putera_Racer> [uih
<07Putera_Racer> kepsi muak
<07Putera_Racer> kepsi aku minat cizi wejes je
<@ki> hek eleh
<07Putera_Racer> yang len2 kureng
<@ki> zz
<07Putera_Racer> a&w la
<07Putera_Racer> eh
<07Putera_Racer> tanak2
<@ki> satey la wei
<07Putera_Racer> subway
<@ki> lama xkene satey ni
<07Putera_Racer> ko citer je
<07Putera_Racer> last2 kat simpang 3 gak
<07Putera_Racer> zzzzzzzzzzzzzzzzz
<@ki> eh
<@ki> korang la
<@ki> aku no hal
<07Putera_Racer> ok
<MaZRoL> alamak
<MaZRoL> tak makan lagi
<07Putera_Racer> aku tuntut janji
<@ki> kat mana2 pon no problem
<07Putera_Racer> ko tgk
<MaZRoL> terasa nak order pizza plak
<07Putera_Racer> MaZRoL bepantun tu
<MaZRoL> woha
<@ki> ritu kata nak kepsi
<@ki> bile aku kata kepsi
<@ki> xnak plak
<@ki> kata men2
<07Putera_Racer> palotak ko
<07Putera_Racer> semenet lagi nih
<@ki> poyoronosuharto
<07Putera_Racer> poyoronoretno
<07Putera_Racer> wakaka
<MaZRoL> la
<07Putera_Racer> haa
<MaZRoL> aku suh anta dah la
<MaZRoL> apa susah
<MaZRoL> dem
<07Putera_Racer> lupe nak bgtau uol
<07Putera_Racer> dak nakal tak dapat attend
<MaZRoL> cam la tadak delivary
<07Putera_Racer> sebab gi spital
<MaZRoL> apa nak kisah
<07Putera_Racer> mak beliau masuk spital
<MaZRoL> ni ponder mana ni
<MaZRoL> kemba dia pun tadak
<07Putera_Racer> tettttttt
<MaZRoL> dem
<07Putera_Racer> 8 songah da
<MaZRoL> ha
<MaZRoL> fatin_nadrah komplen op sewel
<MaZRoL> HaHaHaHaHa!!~
<@ki> jap
<MaZRoL> dok kutuk user plak
<@ki> mkn
<MaZRoL> dem
<07Putera_Racer> komplen pasal ape
<07Putera_Racer> del je sewel tu
<07Putera_Racer> alang2 die takde
<07Putera_Racer> del trus
<07Putera_Racer> ape ade hal
<MaZRoL> gado ngan abgkedah lagi la
<MaZRoL> HaHaHaHaHa!!~
<07Putera_Racer> abgkedah tu lain citer
<MaZRoL> kan ke dah kabo jgn dilayan
<07Putera_Racer> abgkedah tu mmg patut dimaki
<MaZRoL> dem tul
<07Putera_Racer> abgkedah tu tak puas ati pasal ape pon aku taktau
<MaZRoL> nak layan maharaja lawak pun susah
<07Putera_Racer> baru kene kick skali ngan eMy
<07Putera_Racer> da menyalak
<@ki> aku xlayan pon dia ajak gado
<@ki> dia ada backup skrng
<@eMy> bukan amy yg kick memule
* @eMy dh bace log
<@eMy> wew~
<@ki> wi fatin nadrah bakup dia
<@eMy> tp jd mangse amy
<@ki> hahahahahaha
<07Putera_Racer> fatin tu bukan sesape
<MaZRoL> <-- aku kot kick dia
<07Putera_Racer> takyah nak kesah
<MaZRoL> HaHaHaHaHa!!~
* Putera_Racer akick die
<@eMy> aah
<MaZRoL> bkn bekap dia
<@eMy> MaZRoL:  dlu yg kick
<MaZRoL> dia nak komplen korang gado ngan user
<MaZRoL> dem
<MaZRoL> wat derk ajo ngan dak tak cukup umo tu
<07Putera_Racer> apsal die tak komplen user gado ngan op
<07Putera_Racer> hahah
<07Putera_Racer> ni
<07Putera_Racer> aku tak paham
<07Putera_Racer> anje nak del aop eMy pasal ape
<MaZRoL> besa la
<@ki> mana si kembar ni
<07Putera_Racer> konon2 eMy ni baru
<MaZRoL> ntah
<MaZRoL> sabar ajo
<@eMy> sbb abgkedah nye citer la
<07Putera_Racer> yang si kembo die
<07Putera_Racer> lame
<MaZRoL> kita tunggu depa masuk
<07Putera_Racer> tapi bongok
<07Putera_Racer> suh -i
<07Putera_Racer> sebab nak masuk cenel
<MaZRoL> 8.45 tadak aku layan maharaja lawak
<07Putera_Racer> kalo tak suh ajoin
<MaZRoL> wahahahaha
<07Putera_Racer> takleh masuk la kot
* @Lynda (6ixthSense@admin.kampung) has left #meeting
<@eMy> erkk
* Lynda (6ixthSense@admin.kampung) has joined #meeting
* KampungChat sets mode: +o Lynda
<@Lynda> meeting
<07Putera_Racer> wah
<@Lynda> 8.30 da ni
<07Putera_Racer> kene camtu ek
<@Lynda> mana2?
Session Close: Fri Apr 15 20:34:26 2011

Session Start: Fri Apr 15 20:34:29 2011
Session Ident: #meeting
* Now talking in #meeting
* Topic is 'sesape yang kick dengan sebab2 yang tak patut,akan didelete xs..baik off remote sebelum pape jadik -  Meeting OPS akan diadakan pada 15/4(Jumaat). Jam 8.30pm. Kedatangan adalah wajib!'
* Set by aNje!..@We.Are.Who.We.Are on Sat Apr 09 18:02:33
<@eMy> hahhaa
<07Putera_Racer> meeting
<MaZRoL> !topic
-KampungChat:#meeting- Channel Topic: sesape yang kick dengan sebab2 yang tak patut,akan didelete xs..baik off remote sebelum pape jadik - Meeting OPS akan diadakan pada 15/4(Jumaat). Jam 8.30pm. Kedatangan adalah wajib!
<07Putera_Racer> 8:34
<@Lynda> haa
<07Putera_Racer> maap saye lewat
<@Lynda> cesss
<@eMy> hahahaha
<MaZRoL> wajib?
<@Lynda> sape xde..
<MaZRoL> mana ke wajibnya ni
<MaZRoL> adoi
<07Putera_Racer> tu la tuh
<07Putera_Racer> ponder sunat je kot
<MaZRoL> buzz aku bila dia masuk
<@Lynda> nnt Putera_Racer del xs
<07Putera_Racer> kite ni wajib
<MaZRoL> nak layan maharaja lawak sat
<@Lynda> wiee~ hikhik~~ hik hik hih hik hih hik hih hik!!~
<@Lynda> Uh' [terkejut ayu]
<07Putera_Racer> woi
<@Lynda> cmtu pulak
<07Putera_Racer> ym aku weng
<@Lynda> klu cmtu
<07Putera_Racer> takleh nak buzz2
<MaZRoL> buzz ja mirc ni
* @Lynda away karox laa
<07Putera_Racer> wtf
<MaZRoL> cam eMy buzz
<MaZRoL> HaHaHaHaHa!!~
<@eMy> erkkkkkkk
<@eMy> aaaaaaaaaaaaa
<@eMy> aah
-ChanServ- Autokick list for #kampung:
-ChanServ-     1 *buah_dada*!*@* (No reason)
-ChanServ-     2 *btng*!*@* (Offensive Nickname)
-ChanServ-     3 *air_mani*!*@* (change new nick)
-ChanServ-     4 *ger_sunk*!*@* (change nick!!)
-ChanServ-     5 *gentel*!*@* (change new nick)
-ChanServ-     6 *grsang*!*@* (4Offensive Nickname.Pls change.TQ.)
-ChanServ-     7 *grsng*!*@* (change nick!!)
-ChanServ-     8 *damn*!*@* (bad nick)
-ChanServ-     9 *suraiya*!*@* (inviter)
-ChanServ-    10 *condom*!*@* (change nick)
-ChanServ-    11 *lancap*!*@* (4Bad Nickname)
-ChanServ-    12 *gay*!*@* (Please change your nick)
-ChanServ-    13 *cipap*!*@* (11Sila Tukar Nickname Anda11)
-ChanServ-    14 *breast*!*@* (11Sila Tukar Nickname Anda11)
-ChanServ-    15 *naked*!*@* (4Bad Nickname)
-ChanServ-    16 *kemaluan*!*@* (4Bad Nickname)
-ChanServ-    17 *gersang*!*@* (11Sila Tukar Nickname Anda11)
-ChanServ-    18 *sngap*!*@* (11Sila Tukar Nickname Anda11)
-ChanServ-    19 *s3x*!*@* (11Sila Tukar Nickname Anda11)
-ChanServ-    20 *asshole*!*@* (No reason)
-ChanServ-    21 *horny*!*@* (badnick)
-ChanServ-    22 *totey*!*@* (7Badnick)
-ChanServ-    23 *tetek*!*@* (7Badnick)
-ChanServ-    24 *tits*!*@* (4Offensive Nickname)
-ChanServ-    25 *btg*!*@* (4Offensive Nickname)
-ChanServ-    26 HacK (4Blacklist from here)
-ChanServ-    27 dboyz (4Blacklist from here)
-ChanServ-    28 CiviLian!*@* (No reason)
-ChanServ-    29 *!dboyz@* (4Blacklist From #kampung)
-ChanServ-    30 *jilat*!*@* (7Badnick)
-ChanServ-    31 *pelacur*!*@* (7Badnick)
-ChanServ-    32 *gigolo*!*@* (7Badnick)
-ChanServ-    33 *konek*!*@* (7Badnick)
-ChanServ-    34 *!*@620CAAEC.EB07DC5B.2C1B6569.IP* (Blacklisted)
-ChanServ-    35 *stripper*!*@* (7Badnick)
-ChanServ-    36 *!*@9A272787.DFE039BF.CF5DB900.IP* (4Blacklisted IP)
-ChanServ-    37 *!Lewww@* (4Blacklisted)
-ChanServ-    38 *!slash@* (4Blacklisted)
-ChanServ-    39 *kulup*!*@* (7Badnick)
-ChanServ-    40 *!*@71D8D79.FD481FB7.F0292C0B.IP* (Server inviter)
-ChanServ-    41 *!*@B3DCD919.880EE224.6E789080.IP* (INVITER ARE NOT ALLOWED)
-ChanServ-    42 *!*@KampungChat-106DB063.irc.su* (No reason)
-ChanServ-    43 *!fd@* (Mark as Inviter)
-ChanServ-    44 *!*@75024A65.C294F314.C120F7E.IP (Mark as Inviter)
-ChanServ-    45 *!*@7AB03257.FAE0E935.9369717F.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    46 *!*@C9CFFB0C.6527B5D5.BDD89287.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    47 *!*@59CA457C.F39A982B.3350AFA3.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    48 *!*@6C5A8D82.A5534177.3AB2B4A2.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    49 *!*@ECDC770F.DB28D56E.87E667ED.IP* (Inviter)
-ChanServ-    50 *!*@44DAD480.BFD204E2.6E789080.IP (- Inviter -)
-ChanServ-    51 *!*@D4ADF423.78B87A47.BDD89287.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    52 *!*@E873824C.5A172F26.3DF5A6A6.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    53 *!*@A5EAA5EC.A9739029.6E789080.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    54 *!*@9C8B15F.A3C65D90.6E789080.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    55 *!*@2342F39b.47AA987D.61469407.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    56 *!*@85FD7C81.6CB20CF8.981207C6.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    57 *kopek*!*@* (7Badnick)
-ChanServ-    58 *!*@8F2D0E1D.73E53EE3.6E789080.IP (- Inviter -)
-ChanServ-    59 *!*@33A2F62A.F62650A9.9892259.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    60 *!*@CBB6069A.6875E75A.9892259.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    61 *!*@4B622F62.4E392A4C.3DF5A6A6.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    62 *!*@3A85ED78.7A0468D.BDD89287.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    63 *!*@57D4BB73.83666DC8.3DF5A6A6.IP (- Inviter -)
-ChanServ-    64 *!*@F90B9077.FFA7530F.2A28C29B.IP (- Inviter -)
-ChanServ-    65 *!*@C3CF6931.FFA7530F.2A28C29B.IP (- Inviter -)
-ChanServ-    66 *!*@582ADC5B.3D77707C.1BFA0407.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    67 *!*@52D64AEB.94F338FD.9892259.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    68 *j1l4t*!*@* (4Offensive Nickname)
-ChanServ-    69 *!*@106280A7.D9E7BD2A.CC01CD5F.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    70 *!*@475E1EF3.B9B9AB8E.6E789080.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    71 *!*@20CEFC9D.E568D768.3DF5A6A6.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    72 *!*@562EBF96.617BD84B.9892259.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    73 *!*@C03B27ED.523DCDFC.BDD89287.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    74 *!*@3D61056B.963C455A.3DF5A6A6.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    75 *!*@AABD5E5D.80A5CC5F.6E789080.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    76 *!*@7FB30AB4.C81EE68E.9892259.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    77 *!*@8A995EDC.A6592EC.87E667ED.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    78 *!*@268E543B.9631C885.981207C6.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    79 *!*@BE902690.CFD317ED.F6D6A493.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    80 *!*@5DAA55A2.617BD84B.9892259.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    81 *jolok*!*@* (7Badnick)
-ChanServ-    82 *st1m*!*@* (4Offensive Nickname)
-ChanServ-    83 *!*@17ED81F4.@E929B0.CF5DB900.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    84 *!*@A889BCB9.FDB6850C.CC01CD5F.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    85 *!*@4C0FCE1A.9457E6E1.3DF5A6A6.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    86 *!*@82917D97.2E497BCE.B30ACEDB.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    87 *!*@7E748A73.9AE59A3E.9892259.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    88 *!*@7B1709EE.FFA7530F.2A28C29B.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    89 *!*@881F3308.6854D54.726383F4.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    90 *!*@A1CDCC61.DEE6EC.6AE01B7E.IP* (- baduser -)
-ChanServ-    91 *!*@4D7228DA.DBABAF2F.726383F4.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    92 *!*@D4D9B7BD.1B738E8F.726383F4.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    93 *!*@88027117.23A96C41.CF5DB900.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    94 *!*@54859EE.F62924E.CF5DB900.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    95 *!*@E27485CD.28085635.CC01CD5F.IP* (- Inviter -)
-ChanServ-    96 *abgkedah*!*@* (stop it stupid)
-ChanServ-    97 *!*@E86A1095.BFA75497.726383F4.IP* (- Inviter -)
<MaZRoL> ka nak p abbey?
<MaZRoL> lvl 2?
<@eMy> nnt buzz amy sekali
* @eMy nk tdo...
<MaZRoL> wakakakakaka
<07Putera_Racer> zzz
<MaZRoL> buzz eMy
<@eMy> aaaaaaaaaaaaaaaaaa
<@eMy> jd ke tidak nih
<@eMy> uhuk3!!~
<@Lynda> !seen anje jaffril
<@KampungChat> anje was last seen here 6 days, 1 hour, 27 minutes ago.
<@Lynda> !seen del
<@KampungChat> del was last seen here 18 hours, 4 minutes ago.
<07Putera_Racer> aik
<@Lynda> !seen haseena
<@KampungChat> haseena was last seen here 17 hours, 44 minutes ago.
<@Lynda> !seen cd
<@KampungChat> cd was last seen here 1 day, 7 hours, 25 minutes ago.
<@Lynda> koh koh koh koh
<07Putera_Racer> !aop list
-KampungChat- AOP list for #meeting:
-KampungChat-   Num  Nick
-KampungChat-     3  dak`nakal
-KampungChat-     4  Founder
-KampungChat-     5  Tazmania^WB
-KampungChat-     6  cd
-KampungChat-     7  PramugariImpian_Lynda
-KampungChat-     9  pianbatista
-KampungChat-    11  Raja_Ego
-KampungChat-    12  SeWeL
-KampungChat-    13  haseena
-KampungChat-    14  emmiey88
-KampungChat-    16  dLa^-^eRa
<07Putera_Racer> aik
<07Putera_Racer> [8:38pm] -KampungChat-     9  pianbatista
-ChanServ- AOP list for #kampung:
-ChanServ-   Num  Nick
-ChanServ-    23  haseena
-ChanServ-    24  PramugariImpian_Lynda
-ChanServ-    27  Raja_Ego
-ChanServ-    29  SeWeL
-ChanServ-    32  dLa^-^eRa
-ChanServ-    44  emmiey88
-ChanServ-    46  B0T-JaGa
-ChanServ-    47  cd
<@eMy> erkkkkk
<@Lynda> Hih hih Hik hiH Hi hiks~ :p ~ ~ ~ ! !
<07Putera_Racer> !aop del pianbatista
-KampungChat- pianbatista deleted from #meeting AOP list.
<@eMy> aaaaaaaaaa
<@eMy> nantok
<07Putera_Racer> time2 ni la ngantok
<@Lynda> meeting
<@Lynda> mna
<@eMy> mmg time nih amy tak pnh on9
<07Putera_Racer> tak penah kasi penah
<@eMy> on9 start pkl 10 mlm je
<@Lynda> eMy..kol bos u
<@eMy> erkk
<07Putera_Racer> ki
<07Putera_Racer> we
<@Lynda> remind die ade meeting
<@eMy> sape??
<@ki> aa
<07Putera_Racer> ko tepon ponder kesayangan ko tu
<@Lynda> sape set topik tu le
* aNje (Nuriz@We.Are.Who.We.Are) has joined #meeting
* KampungChat sets mode: +ao aNje aNje
<@Lynda> weLCoMe : Selamat kembali ke Lapangan Chating Antarabangsa Kami...Selamat berchating di Ucapkan kepada anda..
<@ki> tu
<@eMy> haa
<@Lynda> Hu hu Huk hu Hu huks~ :p ~ ~ ~ ! !
<@ki> sampai dah
<@ki> baru nak call
<@Lynda> eMy mmg cekap
* @Lynda love
<@eMy> nyiahaha
<@ki> panjang umur
<07Putera_Racer> tgk nick aNje je
<07Putera_Racer> nak tekencing
<07Putera_Racer> jap
<07Putera_Racer> brb
<@eMy> erkk
<@aNje> ngumpat ak
<@ki> biasa la tu
<@ki> hahaha
<@eMy> buZz MaZRoL 
<@Lynda> biasa?
<@Lynda> Mi~ahha hah hah ah ahah haaa~~!!!
<@ki> dan dan suma hilang
<@ki> lagi 3orang
<@eMy> nk tuka lappy
<@eMy> adess
<@ki> dan dan tukar lappy
<@aNje> sape ki nie
<@eMy> adess
<@eMy> zaki
<@aNje> mane cd
<@ki> aikk
<@ki> budak cute ni dia tanye sapa
<07Putera_Racer> dak nakal tak dapat datang
<@aNje> mne daknaka
<@aNje> HuhhH~!!
<@aNje> knp
<07Putera_Racer> die gi spital
<@ki> dak nakal,raja ego,del ngan cd g cuti
<07Putera_Racer> mak beliau masuk spital
<07Putera_Racer> ki
<07Putera_Racer> tande atenden
<@ki> oo
<@ki> ha
* Del (Del@DellaErra.Org) has joined #meeting
* KampungChat sets mode: +o Del
<@aNje> org wat meeting ni sbb die la nie
<@ki> ok
<@ki> lagi 3
<07Putera_Racer> hahah
<@ki> raja_ego,dak`nakal ngan cd
* #meeting is being logged
<@aNje> xper
<@aNje> t korg tlg bgao dak tu
<@ki> ok..meeting ditunda
<@ki> -.-
<07Putera_Racer> ok
<07Putera_Racer> bole besurai sume
<@eMy> erkk
<@ki> Lynda sila bentang kertas kerja
<@aNje> ok
<@ki> ok?
<@Lynda> ok..
<07Putera_Racer> <dak`nakal> wes
<07Putera_Racer> <dak`nakal>  aku kene gerak  ke hospital 
<07Putera_Racer> <07Putera_Racer> apsal
<07Putera_Racer> <07Putera_Racer> peknen ke
<07Putera_Racer> <07Putera_Racer> hoho
<07Putera_Racer> <dak`nakal> mak aku  ade kat hospital 
<07Putera_Racer> <07Putera_Racer> oo
<07Putera_Racer> <07Putera_Racer> ok2
<07Putera_Racer> <07Putera_Racer> nanti aku bgtau dorang
#meeting Color is not permitted in this channel (#meeting)
<07Putera_Racer> ha
#meeting Color is not permitted in this channel (#meeting)
#meeting Color is not permitted in this channel (#meeting)
#meeting Color is not permitted in this channel (#meeting)
#meeting Color is not permitted in this channel (#meeting)
#meeting Color is not permitted in this channel (#meeting)
<07Putera_Racer> wtf
<@aNje> laging la plak
* KampungChat sets mode: +o Putera_Racer
* Putera_Racer sets mode: -c
<@Putera_Racer> <dak`nakal> wes
<@Putera_Racer> <dak`nakal>  aku kene gerak  ke hospital 
<@Putera_Racer> <07Putera_Racer> apsal
<@Putera_Racer> <07Putera_Racer> peknen ke
<@Putera_Racer> <07Putera_Racer> hoho
<@Putera_Racer> <dak`nakal> mak aku  ade kat hospital 
<@Putera_Racer> <07Putera_Racer> oo
<@Putera_Racer> <07Putera_Racer> ok2
<@Putera_Racer> <07Putera_Racer> nanti aku bgtau dorang
<@ki> laging?
<@Putera_Racer> ha
* KampungChat sets mode: -o Putera_Racer
* KampungChat sets mode: +o Putera_Racer
* Putera_Racer sets mode: +c
* KampungChat sets mode: -o Putera_Racer
<@Del> @@
<@aNje> ok 
<@aNje> ak nak korg mule dr skrg nie jgn pkai sc
<@ki> dari tadi ok
<@aNje> sile buang sume sc anda
* @ki baca
<@aNje> sile buat kerja care manual
* KampungChat sets mode: -o Del
* KampungChat sets mode: -o eMy
<@aNje> n tolong rajin sket
* KampungChat sets mode: -o ki
* KampungChat sets mode: -o Lynda
* KampungChat sets mode: +o Putera_Racer
* Putera_Racer sets mode: +m
* KampungChat sets mode: -o Putera_Racer
<@aNje> pastu bile korg away pelisss la dok bawah
<@aNje> tuh tolong bgtao cd ngan daknakal
<07Putera_Racer> yang pasal nak del aop eMy tu ?
#meeting You need voice (+v) (#meeting)
* KampungChat sets mode: +v Putera_Racer
<+Putera_Racer> mekaseh KampungChat
<+Putera_Racer> yang pasal nak del aop eMy tu ?
<@aNje> n lg stu oper suh add user yg aktif lg
<@aNje> die suh ramaikan
<@aNje> del op emy?
<+Putera_Racer> arituh ko kate nak del aop eMy ?
<@aNje> ak nak die tolong explen sket
<@aNje> ape kes die ngan abgkedah
<+Putera_Racer> naikkan la die
<+Putera_Racer> zz
<@aNje> n apsal abgkedah jd cmtu???
* KampungChat sets mode: -v Putera_Racer
* aNje sets mode: +v eMy
<+eMy> aaa
<+eMy> leh pun
<@aNje> sile3
<+eMy> mcm nk bg log kasi anje bace
<+eMy> tp gune pc lain
<+eMy> so amy explain
<+eMy> mlm 1st die dok mengamuk tuh
* +eMy tak tau pe mslh die
<@aNje> anje da bace da log2 die maki tu
<@aNje> n anje tao kenape die da bg log kat anje
<@aNje> die x puas ati kat emy sbb emy kick die
<+eMy> see
<+eMy> tu sbb kene bg log amy lak
<+eMy> msti die tak bg yg full
<@aNje> sbb die flood kan?
* KampungChat sets mode: +a MaZRoL
<+eMy> nope
<MaZRoL> @@
<+eMy> bukan sbb die flood
* KampungChat sets mode: +a Putera_Racer
<+eMy> tanye MaZRoL 
<+eMy> MaZRoL:  yg kick die 1st2
<+eMy> sbb die mencarut
<+eMy> maki2 user
<MaZRoL> tarikh bila?
<MaZRoL> lupa dah
<07Putera_Racer> hahah
<07Putera_Racer> carik log ah tu
<07Putera_Racer> eh
<07Putera_Racer> !M
<+eMy> die maki uder rosmerah dan hafiz`z
<@aNje> =.=
<MaZRoL> tarikh la
<MaZRoL> lupa
<+eMy> tak ingat tarikh
<+eMy> amy ade log
<+eMy> tp ni gune pc
<+eMy> lau lappy leh kopy dah
<07Putera_Racer> senang camnih la aNje
<07Putera_Racer> jap eh
<07Putera_Racer> aku mencelah
<07Putera_Racer> abgkedah tu mmg camtu
<+eMy> sle2
<07Putera_Racer> even maro pon kene kick
<07Putera_Racer> bukan die je
<07Putera_Racer> orang len ramai yang kene kick
<07Putera_Racer> patut ke flood ?
<07Putera_Racer> ko tanye user len
<07Putera_Racer> kaklong
<07Putera_Racer> sesape je
<07Putera_Racer> dorang tau kot
<07Putera_Racer> abgkedah tu
<07Putera_Racer> pm ko
<07Putera_Racer> ayat manis
<07Putera_Racer> padahal
<07Putera_Racer> yang len2 tau the real thing
<07Putera_Racer> ko tgk
<07Putera_Racer> aku kalo marah mesti spiking
<07Putera_Racer> wakaka
<07Putera_Racer> !M
* KampungChat sets mode: -a Putera_Racer
* KampungChat sets mode: +b ~q:*!*@KampungChat-C9B81E41.cbj01-home.tm.net.my
* KampungChat sets mode: +v Lynda
<+Lynda> dia mmg over
* KampungChat sets mode: -v Lynda
-HostServ- Your vhost of Fother.Mucker is now activated.
<07Putera_Racer> see
#meeting You need voice (+v) (#meeting)
* KampungChat sets mode: +a Putera_Racer
<07Putera_Racer> !unban *
* KampungChat sets mode: -b ~q:*!*@KampungChat-C9B81E41.cbj01-home.tm.net.my
<@aNje> ok lah ehh
<@aNje> ak ckp ar korang an op an
<@aNje> kalo die wat salah tego ngan care baik ah
<@aNje> bukan kik
<07Putera_Racer> wtf
<@aNje> mmg ah kalo ad user tgh mrh mmg kuat maki
<+eMy> mslhnye die takleh ditego
<07Putera_Racer> tau takpe
<@aNje> pastu bile da kene kik mule la nak maki op
<+eMy> bile tego die panggil org anjing
<@aNje> korg ske ke??
<07Putera_Racer> aNje
<07Putera_Racer> kalo sorang due yang cakap die camtu takpe we
<07Putera_Racer> ni ko tanye user len
<07Putera_Racer> cube la kan
<07Putera_Racer> 1 ari tu
<07Putera_Racer> ko gune nick len
<07Putera_Racer> time die ade
<07Putera_Racer> ko tgk time aku ade
<07Putera_Racer> time orang len ade
<07Putera_Racer> kitorang masuk je
<07Putera_Racer> tetibe nak menyalak
<07Putera_Racer> ape kes ?
<07Putera_Racer> sebelum ditego
<07Putera_Racer> da die wat
<07Putera_Racer> amende ?
<+eMy> org dah penah tego
<07Putera_Racer> bukan eMy sorang
<07Putera_Racer> orang len pon ade gak
<+eMy> tapi sape yg tego mmg kene maki sia2 je
<07Putera_Racer> aku pasan gak
<07Putera_Racer> kaklong slalu sound die
<07Putera_Racer> kaklong siap pm aku
<@aNje> ok2
<07Putera_Racer> siap bgtau dorang da lali ngan abgkedah tu
<+eMy> kaklong pun pm amy
<@aNje> kalo user da xboleh dietego bru wat action
<07Putera_Racer> zz
<07Putera_Racer> die pande
<@aNje> tp ikot ar ape yg ak ckp tu pas nie
<07Putera_Racer> kene ban nick die
<@aNje> bukan abgkedah jer
<07Putera_Racer> die gune web
<@aNje> sumer org
<07Putera_Racer> !voice ki
* KampungChat sets mode: +v ki
<07Putera_Racer> oi
<07Putera_Racer> ko tadek ape ke
<+ki> ha
<+ki> ada
<07Putera_Racer> cecite
<+ki> aku cuma xsuke abgkedah tuh
<07Putera_Racer> hahah
<+ki> macam korang cakap la
<07Putera_Racer> bongok
<+ki> semua benda btl
<+ki> hahaha
<07Putera_Racer> lain la
<+ki> pala bapak dia kata op2 kampung anjing aNje
<+ki> nenek dia
* KampungChat sets mode: -v ki
<@aNje> ak tao
<@aNje> die maki2 op
<@aNje> tp
<07Putera_Racer> ?
<@aNje> xkan la sesorg user tu nak maki op tanpe sbb kan
<+eMy> haih
<07Putera_Racer> ko pon tau kan
<@aNje> gile la kan
<07Putera_Racer> die maki
<07Putera_Racer> sebab kene kick
<07Putera_Racer> kamon la aNje
<MaZRoL> ramai la yg maki op
<07Putera_Racer> bukan sorang op yang citer pasal die tu
* MaZRoL je malas layan...kick terus
<MaZRoL> lalalala
<07Putera_Racer> takkan pasal seko user noob camtu jadik isu ?
<07Putera_Racer> kamon la we
<07Putera_Racer> even sume op tau abgkedah camne
<+eMy> MaZRoL:  la yg kick die dulu tuh yg die dok maki
<07Putera_Racer> die baik ngan cd je
<+eMy> mangse die amy
<+eMy> adesss
* KampungChat sets mode: +v ki
<+ki> aNje sokong abgkedah ke?
* +ki (b@kiki.lala) Quit (Quit: )
<@aNje> tu lah majoi neh
<+eMy> erkk
<MaZRoL> aaa
<MaZRoL> jgn dilayan la dia tu
<MaZRoL> org camtu mmg sengaja cari peluang
* ki (b@kiki.lala) has joined #meeting
<07Putera_Racer> !M ki
* MaZRoL menjalankan tugas kick user yg tidak mematuhi peraturan cenel
* KampungChat sets mode: +b ~q:*!*@kiki.lala
<07Putera_Racer> !voice Del
<@aNje> ki
* KampungChat sets mode: +v Del
<@aNje> ak bukan sokong sape2 k
* KampungChat sets mode: -v eMy
<07Putera_Racer> dah
<07Putera_Racer> isu abgkedah
* KampungChat sets mode: +v ki
<07Putera_Racer> tutup
<@aNje> ak cume nak damaikan antare user ngan op
<07Putera_Racer> bende takde ape sangat
<@aNje> bukan sokong sape2
<07Putera_Racer> aNje
<07Putera_Racer> ko try wat cam aku kate tadi
<MaZRoL> kalo dia dah tak mematuhi peraturan cenel aku kick
<07Putera_Racer> on gune nick len
<MaZRoL> amaran?
<+ki> aku tanye je..
<07Putera_Racer> time die ade
<07Putera_Racer> ko tgk ape reaction die nanti
<07Putera_Racer> senang
<07Putera_Racer> dalam pm die leh kate bagai
<07Putera_Racer> tapi hakikatnye
<07Putera_Racer> kami tau
<@aNje> ok2
<07Putera_Racer> yang pasti
<@aNje> ak try
<07Putera_Racer> video seks anwar tu tak betul
<07Putera_Racer> wakakaka
<MaZRoL> kenapa pula nak bg amaran kalo kat topik dah bgtau rules tapi tanak ikut?
<@aNje> bongok
<07Putera_Racer> hahahahahahaa
<+ki> bodo jaff ni..tetibe video seks
<07Putera_Racer> hahahahahaaaahaha
<MaZRoL> la
<MaZRoL> pelakon dia kan Putera_Racer
<MaZRoL> korang tatau ke
<07Putera_Racer> opkos la
<MaZRoL> tu yg dia tau
<MaZRoL> KiKiKiKiKi!!~
<07Putera_Racer> dah2
<07Putera_Racer> Del
<07Putera_Racer> ko takde ape ke ?
<07Putera_Racer> !devoice ki
* KampungChat sets mode: -v ki
<07Putera_Racer> k
<+Del> ade ah
<07Putera_Racer> a
<07Putera_Racer> amende
<07Putera_Racer> citer2
<+Del> yg kau devoice kenape
<07Putera_Racer> aik
<07Putera_Racer> devoice ?
<MaZRoL> devoice?
<07Putera_Racer> wat de devoice ?
<@aNje> [20:59] * Joins: kopi_ke_milo (Mibbit@F90B9077.FFA7530F.2A28C29B.IP)
<@aNje> [20:59] * KampungChat sets mode: +b *!*@F90B9077.FFA7530F.2A28C29B.IP
<@aNje> [20:59] * kopi_ke_milo was kicked by KampungChat (- Inviter -)
<@aNje> sape akick nie?
<MaZRoL> ke devorce?
<@aNje> buang
<MaZRoL> ko ceraikan dia kenapa?
<07Putera_Racer> ilek la
<07Putera_Racer> satu2 la
<07Putera_Racer> adoi
<07Putera_Racer> kelam kabot la
<+Del> ade la
<07Putera_Racer> aku akick MaZRoL ni kang
<@aNje> lah
<+Del> banyak koleksi abgkedh aku smpan
<@aNje> da abes kan??
<+Del> Håhåhåhåhåhåhåhåhåhåhåhåmpeh tol lar!! :))~
<07Putera_Racer> ??
<07Putera_Racer> tak paham
<MaZRoL> ha
* aNje sets mode: +vvv ki Lynda MaZRoL
<+Del> xde la dia ngadu aku mcm2 la
* KampungChat sets mode: +v eMy
<+MaZRoL> bak mai koleksi dia
<+Del> psl mende ni
* aNje sets mode: -m
<07Putera_Racer> aku still tak paham
<+eMy> dah stnby log tau mlm nih
<+eMy> sekali on9 pkai pc
<+Lynda> dah la..
<+Lynda> xyah nk bebncang sal abgkdh tu gi
<07Putera_Racer> tu la tu
<+Lynda> die mmg over..cmtu
<07Putera_Racer> Lynda
* +ki dok belakang Lynda
<07Putera_Racer> takde ape ?
<+Lynda> open topik len
<+Lynda> jgn la dok belakang...
<+Lynda> h/me xde ape...
<+Lynda> h/me?
* +Lynda dh blurr
<+Lynda> tp klu nk pndpt..
* +Lynda myb leh bagi..
<+Lynda> so buka lah usul
<07Putera_Racer> kalo nak pendapatan ?
<07Putera_Racer> ops
<07Putera_Racer> eMy
<07Putera_Racer> takde ape ?
<07Putera_Racer> selain dari isu abgkedah
<+Lynda> pendapatan lain..!!
<07Putera_Racer> abgkedah nye kes da tutup
<07Putera_Racer> mampuih pi sama depa
<+eMy> ermm
<+eMy> takde kut
<07Putera_Racer> ki ?
<+eMy> just tak pueh ati psl abgkedah je
<07Putera_Racer> selain ko tak suke ngan abgkedah
<+eMy> huhu
<07Putera_Racer> ataupun abgkedah tak suke ko
<+Lynda> He he He he He he ~ ~ ~ ! !
<+ki> aku bila nak jadi founder?
<@aNje> ha tgk?
<+ki> haha
<@aNje> x puas ati
<@aNje> buang pasaan x puas ati anda tu ye
<07Putera_Racer> hahahah
<+Lynda> ha la..
<07Putera_Racer> macam bilik kaunseling je ayat aNje
<+Lynda> as op
<07Putera_Racer> hahah
<+Lynda> must be profsinal
<07Putera_Racer> profsinal
<+Lynda> xyah layan sgt....
<@aNje> walapom terpakse hipokrit
<07Putera_Racer> ha
<07Putera_Racer> lagi satu
<07Putera_Racer> Lynda
<07Putera_Racer> tlupe lak teman
<07Putera_Racer> nick kiss2 tu
<+Lynda> cek in je kat room kampung tu kan dh ade topik die termaktub
<07Putera_Racer> takyah kick kot
<+Lynda> ikuti je..
<@aNje> ha lynda
<+Lynda> ok..
<+Lynda> tapi..
<+Lynda> kiss mulut cmtuh..?
<@aNje> ak pom nk bgtao gak pasal tu
<+Lynda> tu kn dh lebey
<@aNje> nick 3some tu xyah kick kott
<07Putera_Racer> bagi saye la kan inche Lynda
<07Putera_Racer> tak patut
<07Putera_Racer> stakat cemolot
<07Putera_Racer> kekadang kalo tgk kat #kampung tu
<07Putera_Racer> ade je kot
<+Lynda> ok..
<07Putera_Racer> dorang gurau2 cemolot bagai
<+Lynda> diterima
* dak`nakal (SomeOne@gEng.nAkaL.Crew.inc.Org) has joined #meeting
<07Putera_Racer> dak`nakal masuk
<07Putera_Racer> ok
* +Lynda set
<07Putera_Racer> sume bole besurai
* dak`nakal salam ..
<07Putera_Racer> hahah
* +ki away
<+Lynda> Waalaikumussalam warahmatullahhi wabarakatuh...
<dak`nakal> bungek!
<+ki> wsalam
<dak`nakal>  aku kat hospital ni 
<+Del> Waalaikumussalamm Wbt..
<07Putera_Racer> oo
<07Putera_Racer> kim salam awek masterskill
<07Putera_Racer> kakaka
<dak`nakal> ermm..
<07Putera_Racer> MaZRoL ko makan diam2
<07Putera_Racer> aku lempang ko kang
<+ki> alang2 dah ramai ada ni
<+ki> ada sapa2 xpuas hati ngan aku?
<dak`nakal> nie dari tadi  duk cam nie kaa
<07Putera_Racer> aku
<07Putera_Racer> aku orang petame tak puasa ti
<dak`nakal>  elok2 time2 nk meeting2 
* KampungChat sets mode: -v ki
<07Putera_Racer> we
<dak`nakal>  boleh plak bertegur sapa .. 
* +eMy tak puas ati dgn ki sbb die tgh frust
<07Putera_Racer> jap
<+eMy> larikkkkkkk
<07Putera_Racer> jap jap
<dak`nakal> kalo idak senyap  
<07Putera_Racer> woi woi
<07Putera_Racer> aku nak tanye
<07Putera_Racer> aop raje ego camne ?
<07Putera_Racer> patut dibiokan ke
<07Putera_Racer> aNje yang add kan ?
<07Putera_Racer> so kene la tanye pendapat mike
<@aNje> die da lame x on9 ke?
<@aNje> ak neh salu xde
* ki (b@kiki.lala) Quit (Quit: )
* ki (b@kiki.lala) has joined #meeting
<@aNje> so x nmpk la die on9
<+Lynda> alamak...ade panggilan..taklimat ntk pilihanraya esok..
<07Putera_Racer> zz
<07Putera_Racer> die ade online
<07Putera_Racer> tapi jarang
* +Lynda ngah standby gak skg ni...away haaa...truskan je,..nnt i baca
* dak`nakal @@
<+Lynda> Assa|amualaikum Warahmatullah Hiwabarokatuh
<@aNje> xper la hal tu ak uruskan
<07Putera_Racer> teserah kat ko la
<+Del> Waalaikumussalamm Wbt..
<07Putera_Racer> ko yang add
<@aNje> ak akan tnye die
* KampungChat sets mode: +v ki
<@aNje> since ak tuka nom nie nom die da xde
<@aNje> ko ad nom die x
<07Putera_Racer> takde
<07Putera_Racer> lagi satu
<07Putera_Racer> pasal mega gath yang kate fatin nadrah tu nak buat
<07Putera_Racer> aku taknak amek port
<07Putera_Racer> kalo ko nak bincang
<07Putera_Racer> silekan
<07Putera_Racer> tapi
<07Putera_Racer> pastikan ade staff
<07Putera_Racer> sebab
<07Putera_Racer> mega
<07Putera_Racer> bukan mini
<@aNje> yer
-dak`nakal- hahahahaha
<@aNje> ak ngah diskas ngan die la nie
<07Putera_Racer> kk
<07Putera_Racer> silekan diskasting
<07Putera_Racer> ewwwwww
<@aNje> tp an
<07Putera_Racer> an an an
<dak`nakal> mega gath ?
<07Putera_Racer> tongga tongga tongga
<@aNje> meeting uh nak wat mane cni ker cenel aner
<07Putera_Racer> sifu sifuu
<dak`nakal>  aku tatau pun 
<@aNje> dak`nakal !!
<+ki> buat kat cenel geng
<+ki> haha
<dak`nakal> yer  aNje
<@aNje> buang sc
<@aNje> jgn gune sc lg
<07Putera_Racer> ko sendiri pon kene buang sc la
<@aNje> ak tao la
<@aNje> ish
<dak`nakal> ?
<+ki> haha
<07Putera_Racer> adeh
<@aNje> ko x phm ke dak`nakal
<07Putera_Racer> KampungChat lak yang kick
<@aNje> lg satu kalo away sile dok bawah yer
<+MaZRoL> @@
<07Putera_Racer> bgtau botjaga skali
<07Putera_Racer> die 24/7 away
<07Putera_Racer> ahaha
<+MaZRoL> dak`nakal : autovoice tu ignore bot kcfm ngan seen tuh
* dak`nakal dh tgk
<07Putera_Racer> lagi satu
<07Putera_Racer> aNje
<07Putera_Racer> tolong la bgtau staff
<07Putera_Racer> inviter banyak
<@aNje> ko test pe uh
<07Putera_Racer> ko tgk akick list
<07Putera_Racer> lagi 3 nak full
<07Putera_Racer> tu pasal yang ko paste akick tadi tu
<@aNje> inviter care cmner?
<07Putera_Racer> ip inviter
<07Putera_Racer> pm
<07Putera_Racer> cenel sayang
<@aNje> kalo diorg invite ngan care btol xper
<+MaZRoL> !seen raja_ego
<@KampungChat> raja_ego was last seen here 22 hours, 58 minutes ago.
<dak`nakal> die mane nk  tgk 
<dak`nakal> ade ape hal dgn akick 
<07Putera_Racer> wtf care betol
<07Putera_Racer> pm kaler2 betol ke ?
<@aNje> oiii
<@aNje> ak ckp kalo kan?
<07Putera_Racer> aku tak dengo
<07Putera_Racer> camne aku nak tau
<07Putera_Racer> ni aku nak bgtau
<07Putera_Racer> bukan kalo2
<+MaZRoL> dem
<07Putera_Racer> ni betul
<07Putera_Racer> cenel sayang nye inviter
<+MaZRoL> camni punya meeting pun gado
<07Putera_Racer> men pm
<07Putera_Racer> ni bukan gado ler
<+MaZRoL> bek aku layan maharaja lawak
<07Putera_Racer> aku akick gak kang si MaZRoL nih
<+Del> -.-"
<+eMy> @@
<@aNje> ad ape hal ngan akick?
<@aNje> dak`nakal sile explen
<@aNje> knp ko kate cmtu
<dak`nakal> ape guna akick 
<dak`nakal> kalo tk bubuh 
<07Putera_Racer> tapi
<dak`nakal> mendeh  sentiasa ade 
<07Putera_Racer> skang da nak dekat full
<dak`nakal> bkn takde
<dak`nakal> aku tk rase invite cara betul
<07Putera_Racer> mmg pon
<07Putera_Racer> adeh
* +ki ajak MaZRoL lepak @go 15
<07Putera_Racer> meeting sane ke ki ?
<07Putera_Racer> @go ampang takde ?
<07Putera_Racer> [9:18pm] * dak`nakal sets mode: -v KC-FM
* +ki sengih2 je
<@aNje> care pm mmg ar x btol
<07Putera_Racer> eMy
<07Putera_Racer> eh
<07Putera_Racer> tak abeh lagi ek
<@aNje> ko ingt ak bodo sgt ke
<07Putera_Racer> jap pospon eMy
<dak`nakal> ade ake ckp 
<dak`nakal> ?
<+eMy> aa
<+ki> elok2 la meeting
<+eMy> np??
<+ki> dah macam gado plak aku tgk
<@aNje> ko ckp mcm ak neh x amek berat pasal mende neh an?
<07Putera_Racer> kamon la
<07Putera_Racer> nak emo2 watpe
<07Putera_Racer> name pon meeting
<07Putera_Racer> adoi la
<@aNje> weyh kalo ko x puas ati ckp ar
<dak`nakal> agak2 ka nk pk org ckp bodo
<dak`nakal> sape yg tak puas ati 
<+ki> aNje lek la... dak`nakal cool la
<dak`nakal> yg titiber ckp  bobdo
<+ki> saba2
<dak`nakal> ckp nk  meeting .. 
<+eMy> adess
<07Putera_Racer> ilek ah
<07Putera_Racer> tadi kate buang perasaan op ngan user la itu la
<07Putera_Racer> tapi ni op ngan op sendiri
<07Putera_Racer> adoi la
<07Putera_Racer> tak puas ati kan senang kalo gi pv
<07Putera_Racer> tak puas ati kan senang kalo gi pvp
<+ki> heh
* dak`nakal @@
<dak`nakal> ape lagi masalah yg nampak sekang 
<07Putera_Racer> aku nak add sun aop
<07Putera_Racer> tgk die manjang active
<07Putera_Racer> haha
<07Putera_Racer> bukan slalu aku nak add orang nih
<07Putera_Racer> eh
<07Putera_Racer> eMy
<07Putera_Racer> jap
<07Putera_Racer> lupe lak
<07Putera_Racer> eMy ngan ki
<+eMy> ye
<+ki> a
<07Putera_Racer> jangan tuka nick byk2 sangat la
<@aNje> hah add jer
<07Putera_Racer> kekadang nak tgk korang sampai kene whois sape
<07Putera_Racer> ki la
<07Putera_Racer> baharom la
<07Putera_Racer> macam2
<07Putera_Racer> tak paham aku
<+eMy> erkk
<+ki> acik ko baharom
<@aNje> tah lah pkai nick spesifik sket la
* +eMy tuka lau away je
<07Putera_Racer> ha
<07Putera_Racer> nak lagi senang
<07Putera_Racer> aku suggestkan
<07Putera_Racer> kalo away
<07Putera_Racer> part la dari sini
<07Putera_Racer> susah nak tau la kalo korang away ke tak
<07Putera_Racer> kekadang panggil
<07Putera_Racer> taktau ntah ade ke tak
<07Putera_Racer> eceh
<07Putera_Racer> padahal aku pon same tu
<07Putera_Racer> wakaka
<+ki> ko pon sama
<+ki> ha
<07Putera_Racer> hahahahahahaha
<+ki> ngaku pon
<07Putera_Racer> takde2
<07Putera_Racer> cadangan ditarik
<dak`nakal> ceh
<dak`nakal> ade
<07Putera_Racer> tak jadik dikemukekan
<dak`nakal> ape lak tade
<+ki> haha
<+eMy> hahaahhhaa
<+Del> @@
<+eMy> senget si Putera_Racer  ni
<07Putera_Racer> eMy
<07Putera_Racer> kasi tgk skil
<07Putera_Racer> glist bape
<07Putera_Racer> skil lak
<07Putera_Racer> skit
<+eMy> skil ape
<07Putera_Racer> /ns glist
<07Putera_Racer> copy and paste sini
<+ki> 10
<07Putera_Racer> aku bape ek
<+eMy> NickServ	List of nicknames in your group: 21:25	NickServ	    emmiey 21:25	NickServ	    emmiey88 21:25	NickServ	    g0n3 21:25	NickServ	    kai^xing 21:25	NickServ	    milea88 21:25	NickServ	    moazis 21:25	NickServ	    pRiNcEsS^eMbOK 21:25	NickServ	    xda 21:25	NickServ	    yUkInA 21:25	NickServ	    eMy 21:25	NickServ	    sweet 21:25	NickServ	    GG 21:25	N
<+ki> 3
<+eMy> 14
<07Putera_Racer> palotak depa
<07Putera_Racer> banyak giles
<+eMy> hahahahaaha
<+ki> tudiaaaaaaa
<dak`nakal> sadat giler
<07Putera_Racer> sadat
<07Putera_Racer> hahah
<dak`nakal> sadat plak 
<07Putera_Racer> best2
<07Putera_Racer> sadat eMy nih
<dak`nakal> tongoi!
<+eMy> sadat??
<+ki> sadat gile 
<+ki> haha
<07Putera_Racer> ko bape ki
-NickServ- List of nicknames in your group:
-NickServ-     eXc
-NickServ-     Jafrill
-NickServ-     Putera_Racer
-NickServ-     qwerty
-NickServ-     takdetapiade
-NickServ- 5 nicknames in the group.
<07Putera_Racer> [9:26pm] -NickServ- 5 nicknames in the group.
<07Putera_Racer> aku 5 je
<+ki> ntah
<+ki> jap
<07Putera_Racer> hihik
<dak`nakal> aku tade
<+ki> -NickServ- 24 nicknames in the group.
<07Putera_Racer> lagi sadat
<+eMy> erkkkkkk
<+ki> sadat x
<+ki> sadat kan
<07Putera_Racer> sadat2
<+eMy> sadat gile
<+ki> aNje mensti ngah sengih2 tuh
<+ki> diam je
<+Del> sadat sadat
<07Putera_Racer> die kalo sengih
<+ki> eh Del
<07Putera_Racer> Del mesti sengih gak
<+ki> Del ada ke
<07Putera_Racer> kan kembo
<07Putera_Racer> wakakkakaa
<+eMy> sakit perut
<+eMy> aaaaaaaaaaa
<+Del> sengih kejadah?
<07Putera_Racer> we aNje
<07Putera_Racer> oi
<07Putera_Racer> aaaaaaaaa
<07Putera_Racer> baru tingat
<07Putera_Racer> jangan topic lock leh tak
<+Del> ala bio le
<+Del> cenel die an
<07Putera_Racer> topic lock ke lock topic
<+Del> Håhåhåhåhåhåhåhåhåhåhåhåmpeh tol lar!! :))~
<dak`nakal> betul2
<07Putera_Racer> alasan paling sadis
* +ki dok belakang Del
<+Del> sadis ke
<+Del> betul pe aku taip
<+eMy> dah abis ke??
<+Del> ha tlg garu skit blkg tu
<+Del> KuiKuiKuiKuiKuiKuiKuihh!!
<07Putera_Racer> aNje
<07Putera_Racer> oi
<07Putera_Racer> tolong jangan set lock kat topic tu
<+Del> oi
<07Putera_Racer> ko tgk
<07Putera_Racer> tu maleh tu
<+ki> ape oi2
<07Putera_Racer> kang aku sound aNje
<07Putera_Racer> del nyahut
<dak`nakal> away sudah 
<07Putera_Racer> sound aNje
<07Putera_Racer> del nyahut
<+ki> haha
<+Del> ha asal
<07Putera_Racer> see
<+Del> xleh
<+Del> Håhåhåhåhåhåhåhåhåhåhåhåmpeh tol lar!! :))~
<07Putera_Racer> petik name aNje
<07Putera_Racer> Del yang ade
<+Del> ohhh 
<07Putera_Racer> acik awak la
<+ki> haha
<07Putera_Racer> wakaka
<+Del> saye sangatsangat rinduss anje saye
<07Putera_Racer> dah
<07Putera_Racer> sini bukan #kembo
<07Putera_Racer> sini #meeting
<07Putera_Racer> hahah
<+Del> anje bile kite nak ketemu
<+Del> rindu nimm
<+Del> hahahah
<+ki> sini bukan jejak kasih
<07Putera_Racer> tol2
<+Del> ahh
<+ki> ada pape lagi x ni
<+Del> kau sibuk pasal
<07Putera_Racer> aku add sun ok
<+ki> tgk macam xda je
<07Putera_Racer> !aop add sun
-KampungChat- Sun added to #meeting AOP list.
<+Del> kat cni ke
-ChanServ- Sun moved to #kampung AOP list.
<07Putera_Racer> sini ngan #kampung
* +ki slaps Del around a bit with a large trout
<+Del> HuH !!
* +Del Slaps ki back!! Haha..pdn muke!! :P
* dak`nakal @@
<07Putera_Racer> naseb slaps ki back
<07Putera_Racer> kalo ki mack
<dak`nakal> @@
<07Putera_Racer> kan ke naye
<+Del> ki mack tu ape
<07Putera_Racer> tanye la mack
<07Putera_Racer> wahahaha
<07Putera_Racer> tanye kat mack
<07Putera_Racer> mack mack
<07Putera_Racer> ki mack tu ape
<07Putera_Racer> hahaha
<+Del> ohh lawakk
<07Putera_Racer> mesti aNje gelak
<07Putera_Racer> wakaka
<dak`nakal> dem~
<+Del> kau yg gelak ade 
<07Putera_Racer> aku tak gelak
<07Putera_Racer> aku taip je
<+Del> dem
<+Del> smbil2 la tu
<07Putera_Racer> takde2
<+Del> ade2
<07Putera_Racer> jangan cube2 nak jadik paranormal kat sini
<+Del> cctv ade kot
<+ki> cctv kat kcfm
<07Putera_Racer> ko tgk aNje
<07Putera_Racer> arituh ko cakap ari jumaat susah orang nak nipu
<07Putera_Racer> ni terang2 Del nipu
<07Putera_Racer> uma aku takde cctv
<@aNje> hmmm
<07Putera_Racer> aNje
<@aNje> knp x leh set lock topik kat kg tu
<07Putera_Racer> topic jangan lock
<07Putera_Racer> orang len nak set topic takleh
<07Putera_Racer> zz
<07Putera_Racer> kenape nak lock topic tu ?
<@aNje> korg nak set ape jer
<07Putera_Racer> ok
<07Putera_Racer> taknak set
<07Putera_Racer> kenape nak lock topic tu ?
<dak`nakal> yaaaa aaallahhhh
<07Putera_Racer> cube explain
<@aNje> ko pehal dak`nakal??
<07Putera_Racer> ak alah
<07Putera_Racer> tak abes2 lagi
<@aNje> ko xpuas ati ape sgt ngan ak neh
<@aNje> ce citer sket
<@aNje> ce citer sket
<+Del> kenape tu
<+Del> awatnyer
<07Putera_Racer> ilek Del
<@aNje> biar lah ak nak set lock???
<07Putera_Racer> bio dorang citer
<+Del> cecite cecite
<@aNje> x boleh ke
<dak`nakal> pale utak ko lah 
<dak`nakal>  dari tadi ckp aku tak puas hati nape
<@aNje> knp har??? knp ak xleh set lock ke
<07Putera_Racer> ape function kitorang sop ?
<07Putera_Racer> takleh nak set topic lak
<dak`nakal> ko paham tak paham 
<@aNje> blah la ko
<@aNje> ko diam
<dak`nakal> ok maro ::  ko nampak kan?  ko nampak kan buaya ? 
<dak`nakal> korang  pikey lah sendiri 
<@aNje> ak agak dah
<dak`nakal> aku pun dah agak dh 
<07Putera_Racer> ki
<07Putera_Racer> ko da agak lom
<07Putera_Racer> hahah
<+ki> blom agak
<07Putera_Racer> aku teragak2 lagi nih
<+ki> tgh agak2 ni
<+eMy> @@
<+Del> agak2 nak bela burung gagak x
<dak`nakal> bela2 gak .. jgn tak jaga .. 
<07Putera_Racer> eh
<07Putera_Racer> aku lupe nak bace memo tadi
<07Putera_Racer> [9:39pm] -MemoServ- Memo 19 from haseena (Apr 13 04:06:38 2011 UTC).  To delete, type: /msg MemoServ DEL 19
<07Putera_Racer> -
<07Putera_Racer> [9:39pm] -MemoServ- i tak boleh attend meeting tu.. i ada class sampai 930 malam.. harap maklum ya
<07Putera_Racer> -
<07Putera_Racer> baru bace
<07Putera_Racer> maap ya dong
<07Putera_Racer> so bende ni sume settle la ek
<07Putera_Racer> dari kang ade yang nak gegado
<07Putera_Racer> aku rase
<07Putera_Racer> bende ni settle
<07Putera_Racer> eceh
<07Putera_Racer> macam aku lak yang set
<+ki> ko la punca jaff
<07Putera_Racer> lagipon da takde ape la kan
<07Putera_Racer> aku sedo ki
<07Putera_Racer> tu pasal aku rase takde ape dah
<07Putera_Racer> aku mintak maap tuk sume
<07Putera_Racer> tapi
<07Putera_Racer> papepon
<07Putera_Racer> pilihanraye serawak still bejalan
<07Putera_Racer> hahah
<dak`nakal> insyaallah 
<+eMy> kalau dah abis amy nak out
<dak`nakal> berjalan dgn baik 
<07Putera_Racer> eMy tak dijemput
<+eMy> demam makin tenat nih
<07Putera_Racer> silekan out
<07Putera_Racer> tenat lagi bagus
<+eMy> erkk
<07Putera_Racer> hahah
<+eMy> ~_~
<+eMy> yela2
<+MaZRoL> [09:22:26:pm] <Putera_Racer> aku nak add sun aop : geng RC kan ni?
<07Putera_Racer> ok2 eMy
<+eMy> den out la yo
<07Putera_Racer> erk
<07Putera_Racer> ye ke
<07Putera_Racer> aku rase tak
<07Putera_Racer> yang aku tak pasal tu
<07Putera_Racer> si daniel gune nick deadoralive
<07Putera_Racer> daniel ngan deadoralive tu orang len
<07Putera_Racer> len2 persen
<+MaZRoL> cuba seen kat kampung
<+MaZRoL> dia nick hafiz
<dak`nakal> yup
<07Putera_Racer> [9:42pm] <+muharram> Sun (jhj@Monkey.D.Luffy) was last seen quitting from #kampung 5 hours, 51 minutes ago stating (Ping timeout).
<+MaZRoL> bkn hafiz tu deadoralive?
<07Putera_Racer> mmg la
<dak`nakal> yer 
<07Putera_Racer> hafiz tu deadoralive la
<+MaZRoL> owh ok
<07Putera_Racer> same dengan sun
<dak`nakal> 3 nick 
<07Putera_Racer> sun tu nick ori die kot
<@aNje> die laen2 org lah
<07Putera_Racer> tu la
<07Putera_Racer> tu aku bgtau
<07Putera_Racer> dulu tu
<07Putera_Racer> daniel yang gune nick die
<07Putera_Racer> daniel tu yang rc
<07Putera_Racer> lagipon kes RC ni da abes kot
<+MaZRoL> ok
<07Putera_Racer> dulu2 tu je
<@aNje> yer
* +MaZRoL dok diam malas campo...apa hal aku del kalo yg wat tak betul
<+MaZRoL> woha
<07Putera_Racer> ok
<dak`nakal> noproblem 
<@aNje> dowang pom da x wat mslh da kan kat cenel
<07Putera_Racer> takde da
<+eMy> dengan ini eMy  mengundurkan diri dulu.... tgh mlm baru muncul lik
* +MaZRoL tetap kekal keja kick user carut yg jarak jarak tuh
<07Putera_Racer> si hack pon takde
<07Putera_Racer> bese la si hack
<07Putera_Racer> tak abes2 ngan tonggeng
<07Putera_Racer> wc la
<07Putera_Racer> itu la ini la
<07Putera_Racer> same cam ki nih
<07Putera_Racer> tak abeh2 nak webcam ngan aku
* +eMy saya assalammualaikum... meeting elok2 ok!! 
<07Putera_Racer> suh tonggeng
<07Putera_Racer> zz
<+MaZRoL> oi dak`nakal
<dak`nakal> yer sy 
<+ki> saya?
<+MaZRoL> ko leh set ke kick user yg taip ki mak
* +eMy say assalammualaikum... meeting elok2 ok!! 
<+MaZRoL> atau ba bi
* aNje is now known as DiHa
<07Putera_Racer> hahahahah
<07Putera_Racer> mesti si mat tu
<07Putera_Racer> wakakkaa
<+Del> DiHa
<+MaZRoL> tak la
<+Del> bile mauk ketemukk
<+MaZRoL> abgkedah dulu pun sama camtu gak
<+Del> hahaha
<+MaZRoL> sebab tu aku kick
<@DiHa> weyh
<@DiHa> xyah ckp cni le
<+MaZRoL> <-- malas kick kalo tak wat salah
<+Del> ckp ke
<+MaZRoL> HaHaHaHaHa!!~
<07Putera_Racer> tu la tu
<+ki> DiHa
<07Putera_Racer> aku pon tunggu salah ko
<@DiHa> bgtao2
<07Putera_Racer> dapat gak aku kic kko
<+ki> oo DiHa
<07Putera_Racer> hahah
<@DiHa> xyah borak cni
<+ki> DiHa oi
<@DiHa> ape die nyer
* +MaZRoL sentiasa wat salah...tapi takde yg bg amaran
<+MaZRoL> KiKiKiKiKi!!~
<+ki> adapape lagi x?
* +eMy (Mibbit@If.I.cOuLd.CaTcH.tHe.RaInBoW.I.aM.tHe.HaPpIeSt.PeRsOn) Quit (Quit: http://www.mibbit.com ajax IRC Client)
<07Putera_Racer> ntah
<07Putera_Racer> ade pape lagi tak
<@DiHa> xde kot
<07Putera_Racer> aku nak gi karoke nih
<+ki> ok..
<07Putera_Racer> ki
<@DiHa> pasal meeting gath uh wat ari ahad leh x
<07Putera_Racer> satu lagi we
<07Putera_Racer> ki
<07Putera_Racer> oi
<+ki> ha
<+ki> ye
<07Putera_Racer> aku tuntut janji ko
<07Putera_Racer> mekdonel
<07Putera_Racer> ahad nih
<07Putera_Racer> aku jemput ko kat umah
<+ki> ahad or isnin
<07Putera_Racer> aku datang ngna majoi nanti
<+ki> k2
<07Putera_Racer> ok
<+ki> k
<07Putera_Racer> MaZRoL kompom tak keje time tu
<@DiHa> weiiiiiiiiiiii
<+MaZRoL> oi
<+ki> ha
<+MaZRoL> aku keja 12tgh - 12 tghmalam
<07Putera_Racer> takpe
<+MaZRoL> kita p midnight la
<07Putera_Racer> kite lepak tgh malam
<+MaZRoL> 24hrs kan
<dak`nakal> mega gath  buat kat mane /
<@DiHa> nie la mslh neh
<07Putera_Racer> DiHa
<07Putera_Racer> set ngan fatin
<07Putera_Racer> ngan staff
<07Putera_Racer> satu date
<@DiHa> xnak amek tao gath staff ngan user sumer
<+MaZRoL> jgn dak opis ajak g karoke lagi dah
<+MaZRoL> HaHaHaHaHa!!~
<@DiHa> tao berpuak2 je
<+MaZRoL> gila ahad ngan isnin lepas g karok
<+MaZRoL> pastu selasa g futsal
<+MaZRoL> tgh malam plak tu
<+MaZRoL> dem
<@DiHa> majoii
<@DiHa> nampak x org taip tu
<dak`nakal> haaaaaaaaaa
<+MaZRoL> x
<+MaZRoL> tau ada gath tu
<+MaZRoL> fatin dah invite
<+MaZRoL> tak leh join
<+MaZRoL> ada kenduri
<@DiHa> ha so
<07Putera_Racer> tu bukan yang lepas ke ?
<07Putera_Racer> kat perak tu kan ?
<dak`nakal> hari2 ade kenduri 
<@DiHa> die nak wat gath tu lepas raye
<+MaZRoL> * [ 09:48:33:pm ] Join: hhh (slash@user.for.abuser.kc.org)
<+MaZRoL> [09:48:33:pm] * KampungChat sets mode: +b *!slash@*
<+MaZRoL> *** hhh Was Kicked By KampungChat For The Reason : (Blacklisted)
<+MaZRoL> HaHaHaHaHa!!~
<+MaZRoL> konon pakai nick lain takpa
<+MaZRoL> kah kah kah
<+Del> gath ape
<@DiHa> lah
* +MaZRoL kena kenduri kat kg
<+Del> kenape slash blacklist?
<@DiHa> bukan da del ke akcik die uh
<+ki> * MaZRoL kena kenduri kat kg <--len macam je ayat
<+MaZRoL> haaaa
<+MaZRoL> korang apa tau
<+MaZRoL> hal keluarga
<+MaZRoL> HaHaHaHaHa!!~
<07Putera_Racer> sunat la tu
<07Putera_Racer> aku paham MaZRoL
<07Putera_Racer> aku paham
<+Del> gath ape
<+ki> * MaZRoL kena kenduri kat kg <--ayat ni len macam la
<07Putera_Racer> hahahah
<dak`nakal> gath mane nieee
<07Putera_Racer> kena kenduri
<07Putera_Racer> wakakakka
<+MaZRoL> haaa
<+Del> jamuan ringan ke
<+MaZRoL> buat pepaham dah la
<+Del> majoi kene wat kali kedua ke ketiga
<+Del> KuiKuiKuiKuiKuiKuiKuihh!!
<@DiHa> stuju ke x korg nieh
<@DiHa> aduiiii
<@DiHa> penat lah
<+MaZRoL> aaa
<07Putera_Racer> tu aku bgtau tadi
<07Putera_Racer> set mase
<07Putera_Racer> ajak si fatin
<+MaZRoL> gath tu sapa yg cadang?
<07Putera_Racer> ajak staff
<07Putera_Racer> zzz
<@DiHa> ari ahad kul 10.30
<+MaZRoL> bkn staff atau op kan
<@DiHa> fatin
<dak`nakal> kat mane ?
<07Putera_Racer> uish
<@DiHa> die da bgtao maro pom pasal mende nie
<+MaZRoL> si fatin kan user je
<+MaZRoL> adoi
<@DiHa> n die da stuju
<07Putera_Racer> lambat sangat la 10.30
<+MaZRoL> lupa plak aku
<07Putera_Racer> 9 la we
<dak`nakal> kat mane ?
<dak`nakal> natam bewok 
<@DiHa> sbb fatin tu keje shift mlm
<+Del> natam tul
<@DiHa> abeh kul 10.30
<+Del> aku tataw gop ni
<dak`nakal> +_+
<+Del> meci ah
<07Putera_Racer> kalo atas 10.30 aku tak dapat on kot
<dak`nakal> mane deh~
<+Del> oke la sekalian
<+Del> saye nak out
<+Del> ade gath jgk ni
<@DiHa> haha
<dak`nakal> nk ikut?
<+Del> huhuh
<@DiHa> g la mungg
<@DiHa> weyh tapau sket utk ak
<@DiHa> weyhh dla bile ko balek
<+Del> hahah
<dak`nakal> :P 
<+Del> 19
<@DiHa> owh same ar
<@DiHa> ak balek isnin
<07Putera_Racer> k
<07Putera_Racer> takde ape aku calo
<+Del> byeee
* Putera_Racer calo
<07Putera_Racer> Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh !!~
<+Del> Okeyyyy!!~ :)
* +Del (Del@DellaErra.Org) Quit (Quit: Del)
<dak`nakal> ws .. 
<dak`nakal> aku cargas dlu 
<07Putera_Racer> papahal pasal gath
<07Putera_Racer> memo aku
<07Putera_Racer> takpun bgtau kat fb ke
<07Putera_Racer> ca alip nun
<07Putera_Racer> calo
<07Putera_Racer> !k ki